اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

خدیجه کابلی؛ محمدرضا بردیده؛ سیامک سامانی؛ لیلا خبیر

دوره 13، شماره 52 ، دی 1402، ، صفحه 219-246

https://doi.org/10.22054/jpe.2024.76414.2626

چکیده
  هدف از این پژوهش اثربخشی نمایش­درمانی بر مبنای ذهنی­سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش­فعالی بود. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون – پس‌آزمون و پیگیری با گروه گواه بود. جامعۀ آماری پژوهش شامل تمامی دانش­آموزان سنین 9 تا 11 ساله با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی شهر زنجان در سال تحصیلی 1402-1401 ...  بیشتر